objavio:
11. Svibnja 2011.

Fuji SST Tour De France Limited Edition

Fuji SST Tour De France Limited Edition
16.999,99 kuna
10 fotografija

Ponekad je testiranje bicikla prava uživancija. Kao na primjer sada kada smo na test dobili Fuji SST Tour De France Limited Edition u bojama koje je ta profesionalna ekipa koristila na ovogodišnjem Tour de France-u. Dakle, radi se o replici koja ima detunirane komponente u odnosu na original. Je li to loše? Ne nužno. No počnimo sa seciranjem bicikla. Okvir. Fuji u svijetu profesionalnog biciklizma i ne slovi kao sinonim za nekoga tko posjeduje „know how“ u izradi okvira. I tu bi se mnogi prevarili, a pogotovo oni koji vjeruju samo određenim imenima.

Okvir o kojem je riječ izrađen je od C4 karbona, što je naziv za visoko moduliran karbon s usmjerenim tkanjem (unidirektional). Istina, original, iako na oko istovjetan, nosi oznaku C7, što znači da okvir u pitanju ima nešto slabiju vlačnu čvrstoću, 500 kg/m. Pa što onda, malo više slojeva karbona, malo više težine i krutost je tu. Cijevi okvira kao prvo mogu ponijeti epitet predimenzioniranosti. Gornja glavna cijev je trokutastog presjeka i lučnog oblika te sa zadnjim gornjim vilicama tvori jednu cjelinu koja upija sile koje prenosi kotač prema gore, na primjer prilikom prelaska preko neravnina. Donja cijev okvira jedina je okruglog presjeka ali i zaista velikog, te sa cijevi pogona čini kompaktnu cjelinu. Kad smo već kod pogona, recimo i to da je on tipa BB68. Zadnje donje vilice su asimetrične, s time da je ona lijeva napravljena da bude puno čvršća, a u Fujiju to zovu Energy Transfer Chainstay. Cijev upravljača se gotovo stopila s donjom i gornjom cijevi okvira te ima pomalo bačvasti izgled. Prednja vilica je karbonska monokok tipa s integriranim ležajevima dimenzije 1 1/8’’ te karbonskom krunom.
Geometrija okvira je ponešto izdužena i podignuta pa s time na umu koketira s nešto udobnijim položajem za upravljačem. Bicikl je opremljen ručicama kočnica i mjenjača iz Shimanove serije Ultegra 6700, a iz iste serije su prednji i zadnji mjenjač kao i kurble te pogon. Kotači su s polica Oval concepts-a, model W-530, ne resi ih lakoća no sasvim su zadovoljavajuće aerodinamičnosti i visine od 30 mm s 20 žbica na prednjem i 24 na zadnjem kotaču. S polica istog proizvođača posegnulo se i za lulicom volana, volanom te sjedalom. Gume su Vittoria rubino pro, a kočnice Tektro T540.
Ono što još nije opisano, a što nas je ponajviše oduševilo jest krutost rame koja je dobrodošla kako pri usponima, gdje efikasno prenosi energiju, tako i pri prolascima kroz zavoje gdje je Fuji iznimno lako upravljiv i precizan. S druge strane, ne bismo ga mogli nazvati udobnim, no sitne rupe na cesti odlično filtrira.
Osim toga, moramo priznati da je estetski moment, točnije odabir boje, od kojih nam se najviše svidjela ona bakreno-zlatna, izmamio osmijeh na lice.
Želite li cestovni bicikl odličnih voznih svojstava, solidno opremljen a pri tome ne patite od toga da to mora biti razvikana marka, toplo vam preporučamo ovaj. Nama se svidio.

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Fuji SST Tour De France Limited Edition
Brend: Fuji
Cijena: 16.999,99 kuna

Geometrija