www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
13. Svibnja 2011.

Fuji Tahoe LTD (2011)

Fuji Tahoe LTD (2011)
9.499,99 kuna
1 fotografija

Uvijek je zanimljivo testirati bicikle tvrtke s dugom tradicijom proizvodnje i podužim popisom modela koji su izašli iz njihovih tvornica. Je li moguće popisati sve bicikle koji su izrađeni u 111 godina dugoj tradiciji Fujija? Pamtit ćemo samo one koji su ostavili traga, a osim nebrojenih cestovnih modela to već možemo reći za brdske bicikle iz Tahoe serije. Fuji je uvijek nudio mnogo za umjerenu cijenu, a najzanimljiviji su nam bili modeli u rekreativnom segmentu poput Nevade ili sportskog Tahoe-a. Ovog puta situacija je malo drukčija. Na test nam stiže Fuji Tahoe LTD cijenom od 9,499.99 kuna. Limited u naslovu govori nam da je ovo ograničena serija, a kako je ovo iznos u kojem se kreću ozbiljni biciklistički znalci koji znaju što kupuju, od Fujija očekujemo samo najbolje. Pogledajmo od čega se sastoji naš testni Tahoe Limited.

Izrada okvira je povjerena Fujijevoj A2-SL aluminijskoj leguri od koje se proizvode i njihovi vrhunski cestovni bicikli. Cijevi su oblikovane vodom i butirane odnosno zadebljane na spojevima. Headtube je ovdje konusnog oblika (gore 1 1/8’’, dolje 1.5’’) zbog čvrstoće i uz uvijek poželjno smanjenje mase, a sve u svrhu boljeg upravljanja. Izbor vilice pao je na provjerenu Rock Shox Recon zračnu koju smo već imali prilike dobro testirati u našem usporednom testu. Pogled na pogonsku grupu i mjenjače ne ostavlja prostora za poboljšanja i kombinacije ukoliko ne mislite cijenom otići u nebesa. Tahoe ima Shimanov XT pogon, mjenjače i ručice kao i kazetu u deset brzinskoj varijanti. Novi sistem  smo već imali prilike voziti u XT verziji, pa s veseljem očekujemo vožnju. Spomenimo još Shimanove hidraulične M575 kočnice sa 180/160 milimetarskim rotorima i Schwalbe Rocket Ron gume u dimenziji 26 x 2.25 inča.

Po osmjesima na licima testnih vozača nakon prve vožnje vidjeli smo što misle i bez da smo ih pitali. Kad je postavljena na dobru i čvrstu platformu poput Fujija XT grupa oduševljava. Prva iskustva govore nam da je Fuji vraški brz. Zbog krutosti okvira i odlične vilice interakcija s podlogom je na visokom nivou. Trakcija i grip oduševljavaju, pa su ulasci u zavoje pri brzini sigurni, a čini nam se da bi mogli i povisiti tempo. Pogon gazimo nemilosrdno i ne osjećamo nimalo oklijevanja ili uvijanja. Naša težina nije tolika da bi mogla zamoriti pogon i okvir, pa smo sigurni da će potrajati i ako ga nimalo ne štedimo. Zasluge za odličnu trakciju dijelom nalazimo i u Schwalbe gumama koje odlično drže, ali se zato i brzo troše. Mi smo ipak više za dobar grip nego trajnost. Jedan testni vozač izjavio je da je osjećaj na Fujiju kao kad poslije prosječnog auta sjednete u kakav sportski, što je odlična stvar za naše samopouzdanje. Deset brzinska kazeta sa smanjenim omjerima među brzinama uštedjela je dosta vremena na prebacivanju i nešto snage na uzbrdici jer se sada duže zadržavamo u srednjem pogonskom lančaniku. Korisnim se pokazalo i zaključavanje hoda vilice polugicom na volanu prije zahtjevnih uzbrdica.
Od Fujija ovakve cijene nismo očekivali ništa manje od vrhunskog. Navikli smo da nam Fuji ponudi malo više od konkurenata iste cijene, a sada smo se uvjerili da je to slučaj i s high-end klasom. Tahoe LTD je bicikl koji bi mnogi mogli odabrati za svoje pustolovne ili XC utrke. Oprema je spremna za to bez ikakvih modifikacija ili nadogradnje. Okvir je tradicionalno fujijevski robustan ali lagan, pa će, uz potporu odlične XT grupe i kočnica, svaki vaš watt snage otići tamo gdje treba. Preporučamo ga vozačima s natjecateljskim sklonostima ili onima koji samo žele znati da imaju bolid i osjećati se dobro.

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Fuji Tahoe LTD (2011)
Brend: Fuji
Cijena: 9.499,99 kuna
Okvir: Fuji A2-SL Custom butted
Prednja vilica: Rock Shox Recon Air
Kočnice: Shimano M575 hidr. disc
Prednji mjenjač: Shimano XT
Zadnji mjenjač: Shimano XT 10
Ručice mjenjača: Shimano XT
Pogon: Shimano XT Holowtech II
Sjedalo: -
Gume: Schwalbe Rocket Ron 26 x 2.25’’
Obruči: -
Glavčine (nabe): -

Geometrija

Kut vilice (A): 70
Međuosovinski razmak (B): 1058
Dužina cijevi sjedala (C): 432
Kut cijevi sjedala (D): 73
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 580