www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
16. Kolovoza 2017.

Haibike sDURO HardSeven 5.0 400Wh

Haibike sDURO HardSeven 5.0 400Wh
17.999,00 kuna
3 fotografija

Sve češće susrećemo hardtail elektro bicikle na stazama xc vikend vozača, a ovaj nam se posebno svidio!

Haibike sDURO HardSeven 5.0 400Wh slika 1

Iako se u zadnje vrijeme često priređuju testni dani na kojima možete ugrabiti priliku za provozati ovakav bicikl, nama je ta prilika obično pružena za testiranje u pravom smislu riječi. Naime na jednoj vožnji od pola sata ćete moći steći neki početni dojam o čemu se radi, ali da bi mogli ući u srž ovog bicikla potrebno ga je voziti po nekim već poznatim terenima po kojima ste se vozili s običnim biciklom. Tek tada ćete imati uvid u razlike i “benefit” koji pruža ovakav bicikl. Mi vam stalno pričamo i pišemo da je ovo jedan fenomenalan izum koji se razvio u nešto upotrebljivo i korisno i ako se koristi mudro, jednako je dobar kao i običan bicikl sa pregršt dodane vrijednosti. Najosnovnije što uvijek ponavljamo je količina kilometara koju ćete prijeći s jednakim angažmanom. Kad stasate i podignete level kondicije samo ćete ići dalje i dalje. Isto tako ćete lako ispeglati krivulju otkucaja srca u minuti, ako to pratite. Predlažemo da puls obavezno pratite pomoću nekog uređaja koji ima tu funkciju inače vam vaše vožnje neće biti zabavne jer ćete se krivo tempirati i istrošiti prerano. Ali prerano ili ne, ako ste na električnom biciklu poput ovoga koji smo testirali, on će vas izvući.

Haibike sDURO HardSeven 5.0 400Wh slika 1

Konkretno Sduro Hardseven 5.0 je bicikl koji je doživio dosta napredaka u odnosu na svoje prethodnike. Kućište ispod agregata je pojačano i otpornije nego prije. Baterija je još bolje uklopljena u okvir i ne čuje se treskanje i šuškanje za vrijeme vožnje koje je dolazilo uslijed treskanja baterije. Geometrija je za neki ozbiljniji Xc, a nas je oduševila na spustu, iako hardtail, ali uz nizak talk i tubeless ovo je prava šumska jurilica. Malo je doduše težak, pa bi bilo dobro staviti neki dropper seat post jer kad 22 kilograma poleti u zrak, a vaša pozadina se nađe na putu sjedalu, onda nije ugodno :).

Haibike sDURO HardSeven 5.0 400Wh slika 2

Ali to su ulaganja koja nije potrebno odmah realizirati. Obzirom na svoju težinu, trakcija na podlogu je osjetno bolja nego kod lakših bicikala i samim time se može brže prolaziti neke dionice na spustu iako zbog te iste težine malo je stradala agilnost na uskim i kratkim zavojima. Yamaha agregat je kao što smo i prije pisali odličan suparnik Bosch sistemima stoga nemamo zamjerke kako je odrađivao uspone i promjene intenziteta. Na board kompjuteru je moguće naći sve korisne informacije koje su vam potrebne u vožnji. Ovaj model dolazi sa više brzina nego Xduro jer ima dvije šajbe naprijed što u kombinaciji sa stražnjom kazetom pruža kombinaciju od 20 brzina što je i više nego dovoljno, rekli bismo i previše za elektro bicikl. Mogućnost kombinacije modova vožnje je ostala ista kao i prije.

Haibike sDURO HardSeven 5.0 400Wh slika 3

Baterija se puni brže nego prije, a autonomija u vožnji je po našoj gruboj procjeni kvalitetnija za nekih 15ak posto u odnosu na svoje prethodnike. Ovaj model je dostupan u Huni Bike Shop-u, a njegova cijena nije mala, ali sada je već blizu nečeg zamislivog! 17999.00 kuna je potrebno odvojiti za ovaj primjerak. Osim tubeless guma i dropper seat posta nema daljnjih ulaganja da bi se ovaj bicikl u potpunosti iskrojio da bude savršen.

Photo: Biker

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Haibike sDURO HardSeven 5.0 400Wh
Brend: Hai Bike
Cijena: 17.999,00 kuna
Okvir: Aluminium 6061, hydroformed, Gravity Casting, Scheibenbremse Post Mount
Prednja vilica: SR Suntour XCM RL-DS Remote Lockout, čelična opruga, 100mm, Stahlschaft 1 1/8”
Kočnice: Tektro HD-M285, Aluminium/ Tektro HD-M285, Aluminium
Prednji mjenjač: Shimano Deore XT M786
Zadnji mjenjač: Shimano Deore M615 Shadow Plus, 20-Brzina
Ručice mjenjača: Shimano Deore M610, Rapidfire
Pogon: FSA Alu, 32-44
Sjedalo: Selle Royal Voga
Gume: Schwalbe Smart Sam, 57-584
Obruči: Rodi Black Rock 23 Disc, Dupli obruč, Aluminium
Glavčine (nabe): XLC Alu Disc, Schnellspannachse
Težina: 22,2

Geometrija

Kut vilice (A): 70
Međuosovinski razmak (B): 1105
Dužina cijevi sjedala (C): 450
Kut cijevi sjedala (D): 73
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 585
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 455
Veličina bicikla: M